On 5/11/06, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> E, ne banalizuj! Nisam rekao da postoji ishta loshe u low-cost open-air
> blejama, naprotiv. Al' ako je shtekanje jedini razlog da ne idesh sa
> ekipom negde, onda mi se chini da novac igra preveliku ulogu u tvom
> zhivotu. Mislim, tvoj je zhivot - zhivi ga kako hocesh! Al' ako vec
> imash novac i potroshicesh ga u svakom sluchaju, ne vidim zashto bleja
> sa ekipom ima manju vrednost od opipljive robe (diskovi il' shtavec)...

Nuff said! Ako ce ti neka bleja s ekipom ili pak izlazak doneti vishe
lepih trenutaka u zivotu od nekog koncerta ili diska, onda i vishe
vredi, bez obzira na cenu. Uostalom, neke stvari se prosto ne mogu
porediti.
Najvishe me smara ta prica kako "propada scena" zbog toga sto ljudi,
umesto da stekaju pare za koncerte, sve propiju izlazeci u iste shit
rupe, pa onda na 'cert dodje shaka jada. To moze da bude tacno do neke
mere, i ok je da se preskoci poneka pijanka sa istom dosadnom ekipom
ne bi li se pristedelo za svirku, ali da se pretvorimo u gomilu
antisocijalnih manijaka koji sede kod kuce mesec dana (a ne vise ni na
netu, jer i to kosta), a onda jednom mesecno kupe disk ili odu na
koncert da se izive, isto tako ne bi valjalo... Jebiga, nije poenta da
ljudi budu tresirani svaki dan po parku i nebuloznim mestima, nego je
poenta da mozes da odes i na koncert, kupis disk, i (zamisli) izadjes
jednom-2-put nedeljno sa ekipom, devojkom/deckom, ili sam, nebitno.
Tamo preko granice, to se smatra normalnim, ali oni ne zive u dupetu
od drzave...

Metal Pop rock