Original cd omiljenog benda.....1000 dinara
Piva u pubu.........500 dinara
Pljeskavica u gradu...................120 dinara
Ulaz na svirku........400 dinara
Shebaljevo blejanje sa ortacima.....neprocenjivo
Neke stvari novac ne moze da kupi za sve ostalo tu je
mastercard :)
--- Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/rzJolB/TM