Uff, tesko je objasniti..
Neki ljudi su izazvali svadju medju clanovima benda, slali Mariji ili
Marti (u zavisnosti od tabora) uvredljiva i preteca pisma...
Idi na forum i pogledaj Marijino saopstenje, objasnjava dosta toga
iako daje samo jednu stranu price...
Ne znam ni ja bas sta se tu tacno izdesavalo, nisam u tome
ucestvovala jer neke clanove benda smatram svojim prijateljima a
druge jako postujem pa nisam htela da stajem ni na ciju stranu, niti
da ucestvujem u tako necemu ruznom.
Bitno je da se sada sve sredilo i da sve ponovo funkcionise...