A da li su pronasli nove clanove kao zamjenu za one koji su otisli iz benda?
----- Original Message -----
Sent: Friday, May 12, 2006 12:16 PM
Subject: Re: [YUmetal] Re: Abonos(nije spaaammm...;))

Uff, tesko je objasniti..
Neki ljudi su izazvali svadju medju clanovima benda, slali Mariji ili
Marti (u zavisnosti od tabora) uvredljiva i preteca pisma...
Idi na forum i pogledaj Marijino saopstenje, objasnjava dosta toga
iako daje samo jednu stranu price...
Ne znam ni ja bas sta se tu tacno izdesavalo, nisam u tome
ucestvovala jer neke clanove benda smatram svojim prijateljima a
druge jako postujem pa nisam htela da stajem ni na ciju stranu, niti
da ucestvujem u tako necemu ruznom.
Bitno je da se sada sve sredilo i da sve ponovo funkcionise...

--- AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> zajedno

> OK, iako je prilichno ochigledno, 'ajde da neko objasni nama koji
> nisu u
> toku shta se tachno deshavalo i koja je to idiotska ekipa??
>
> --
> AntA the Jezivi
> | [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |
> |    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
> |      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Get to your groups with one click. Know instantly when new email arrives
http://us.click.yahoo.com/.7bhrC/MGxNAA/yQLSAA/rzJolB/TM