> moram priznati da sam pomalo pozitivno iznenadjen tvojom reakcijom.
> valjda sam mislio da ces se prikljuciti onoj gomili idiota koji ce
> baz
> ikakvog razloga (sic!) stati na stranu Marte,  Lalica i Vrleta...
> Potcenio sam te, sorry :-)
>

> Fakat je da je Jaksha kamen-temeljac benda, i da bez njega ne bi
> bilo
> nichega... Ali isto tako da se gomila klinki i klinaca nalozila na
> Martu/Lalica i da samo zbog toga shatro vole taj bend. Takvi su
> upravo
> [...]

Vidi, ja volim taj bend, svidja mi se muzika i zato cu nastaviti da
ih slusam.
Privatne razmirice izmedju clanova su njihova privatna stvar koja se
mene ne tice te necu da se mesam.
Marta, Vlada i Nikola...Hmmm...Vlada je moj prijatelj, Nikola
takodje, Martu ne poznajem onoliko koliko bih zelela jer je jako
postujem, ali to sto su oni otisli iz benda ne menja cinjenicu da ja
taj bend gotivim zbog muzike...
A sto se ljudi koji su ostali u bendu tice i onih koji ce u taj bend
tek doci i kroz njega proci (jer svaki bend menja clanove) zelim svu
srecu i pruzam svu podrsku i nastavicu da slusam Abonos dokle god mi
se muzika bude svidjala, jer na kraju krajeva volimo bend zbog muzike
a ne muziku zbog benda, zar ne?