Sta ce ljudima Abonos forum, kad imaju ovde Abonos MLu?? ;) Mislim
stvarno... Rukuju se, rukuju oni koji putuju itd. Samo mi nije jasno, ljudi
su za 6 godina snimili jedan album, bili su 5 godina kao "najvece nade ex-YU
metal scene" i sad napokon kad su izdali cd i poceli da sviraju malo cesce,
oni se raspadnu/podele/stavec...??? Wtf? Nije mi dovoljan jedan Abonos, sad
ce ih biti dva...

-=KepI=-