> -Pursues DANGEROUS CULT RELIGIONS. Such include: Satanism,
> Scientology, PHILOSOPHY, Paganism, Wicca, Hinduism and Buddhism.

Ma nije shala, i ja sam ubedjen da je istina.
Mozda ce zvucati cudno ali ja mislim da Ameri ipak jesu napredovali.
Shvatili su, za razliku od EU prijatelja, da ljudi jesu ovce i da im je
najpogodnije staviti nekog lajavog kera koji ce ih uvek da ih dovodi u red.
Njihove metode ispiranja mozga su mnogo direktnije i efikasnije od nasih,
evropskih. Oni znaju da su ljudi u sustini izgubljeni i da im je ocajnicki
potrebno "nesto cvrsto" za sta mogu da se "uhvate" u inace ispraznom i
besmislenom zivotu.

Zato, izgubljeni i neodlucni, vasa snaga je u vasoj nesigurnosti...

Termin Dangerous cult religions je vrlo tipican izraz za to sugestibilno,
propagandno popularisticko nametanje misljenja.

Kako je krenulo covecanstvo, big brother i thoughtcrime (da ne kazem
mindcrime) je nesto sto ce oznacavati optimisticku sliku buducnosti. Sve
naprednija i progresivnija drustva imaju sve konzervativnije i zaostalije
pojedince...
Znam da

Zato gothicari, anarhisti, ultralevicari i enviromentalisti svih zemalja -
ujedinite se!

Moram da prestanem da mesam piva...

Metal Pop rock