E, bravo. Napisala si sve ono sto sam ja htio napisati.
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, May 30, 2006 10:46 AM
Subject: Re: [YUmetal] Evrovizija?

Meni je Lordi jedan od omiljenih bendova, slatki su i veseli.
Jesu vidjeni vec 1000 puta i pre nego sto su nastali ali su super
kiddy metal i dobra zabava.
Meni je jeko lepo sto su pobedili, bilo mi je divno sto sam mogla da
vidim potuljene face skolskih fensera koji eurosong i ne spominju a
inace svake godine bar 5 dana pricaju samo o tome.
U svakom slucaju lep dan za metal jer nije samo Lordi trijumfovao na
toj bini vec i cela metal subkultura, posto te glasove nije
dodeljivao ziri vec su to glasovi ljudi sirom Evrope, pokazali smo
koliko nas ima a to je bitno...
Sledece godine svi salju metal bendove da pokazu kako su urbani ;-)

--- Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Evrovizija? Shok?
> Iako licno ne mogu da kazem da mi je ta Finska grupa imalo
> simpaticna ili da
> ima ikakvu vrenost, sta vise, pre bih rekao da su jedan od
> bezvrednijih
> bendova na metal sceni, mislim da je odlicno sto su pobedili na toj
> evroviziji. Cesto sam pratio tu plejadu kreativnosti i bio
> odusevljen svaki
> put kada se desi nesto izvan uskih okvira pop/gay sranja koja inace
> cujemo
> na to internacionalnom skupu estradnh radnika. Neki od izvodjaca su
> [...]

Home is just a click away. Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/rzJolB/TM