Sad je super.
----- Original Message -----
Sent: Wednesday, June 07, 2006 1:20 AM
Subject: Re: [YUmetal] Foobar

On 6/7/06, Stari Sloven <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ja sam skinuo ovu 0.9.2 beta 3 verziju i radi savrseno.  Ima cak podrsku i za ovaj najnoviji Nerov besplatni encoder. Ima puno bolji zvuk  od Winampa.

Ne bih se usudio da poredim zvuk, ali cinjenice je da se recimo mnogo
bolje snalazi sa FLAC i .ape formatima od winampa (za koji moraju da
se dodatno skidaju pluginovi), tj brze ih dekodira (pogotovo ape).
Foobar2k je mnogo manji resource clog od Winampa...
Ranije je imao problema s dekodiranjem (gubio se s nekim mp3ovima), a
sad mi se cini da je znano unapredjen (pogotovo s obzirom da skoro
godinu dana nije updateovan).

Get to your groups with one click. Know instantly when new email arrives
http://us.click.yahoo.com/.7bhrC/MGxNAA/yQLSAA/rzJolB/TM