> E moj Shebalje...

Whitesnake i Morbid Angel u istoj recenici....

Apocalyptica....
iako moram da kazem da su me jako zanimali u pocetku, bilo je zanimljivo
cuti metallicu u toj verziji, a takodje su i njihove stvari jako dobre,
moram da kazem i da su mi se smucili gledajuci njihov nastup na exitu (preko
TV-a) i na metal maniji u pesti (live) smucili. To je primer kako ponekad
mrketing moze biti kontraproduktivan. Iako to jos uvek dobro zvuci i uzivo,
ne mogu da im gledam nasminkane, nalickane face kako poziraju i izvode na
sceni. Od tada nisam mogao da odslusam ni jednu njihovu stvar. Dakle,
priznajem, muzika nije losa, nije ni preterano dobra (zasto bi jedan metal
bend hendikepirao sebe svirajuci samo na celima) ali ne mogu da ih slusam
vise.. MHO

-Vik

Home is just a click away.� Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/rzJolB/TM