From: "Dachaz" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "YUmetal mailing group" <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, June 08, 2006 10:47
Subject: [YUmetal] Harach

> OK, dobio sam potvrdu da onaj hosting vishe nikada necce biti medju
zhivima stoga, vreme je za harach!
> Tradicionalno, harach cce iznositi - (cena/broj prijavljenih) po osobi.
>
> What's in it for you?
> * Tradicionalno - email adresa ([EMAIL PROTECTED]) - i u svim
varinajtama - POP3, Webmail, Forwarding...
> AKO HOCCETE DA BUDETE SIGURNI DA CCE OVA ADRESA DA VAM TRAJE JOSH BAR 5
GODINA (toliko je registrovan domen :) - BUDITE SPREMNI DA UDIJELITE ZA
HARACH I SLEDECCE GODINE!

http://neshto.yumetal.com/ (sa sve FTP pristupom, PHP-om i svim)
> I na ovo se odnosi isti caps lock od odozgo ;)
>
> Cene hostinga su:
> * $10/yr - za 100MB (YUmetal trenutno tezhi 50MB, tako da je ovo skroz ok,
ali ondak ne mogu da vam obezbedim neshto.yumetal.com)
> * $24/yr - za 1GB
>
> Prijavljujte se i istovremeno glasajte za jedan od ovihu.
>
> Nakon skupljenog haracha i podignutog sajta, bicce vreme za lov na nove
moderatore.
> Ako zhelite da vam u spisku chlanova stoji zvezdica pored imena i ako
zhelite da mozhete da dodajete velike metalske mudrosti na YUmetal - vi ste
nash chovek (preferably zhena ;))
> Mislite i o tome.
>

> Vash omiljeni sultan-pasha,
>
> --
>
> // Dachaz,                              Need a website?
>    [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net
>

> Peter Griffin: You know those Germans; if you don't join the party, they
come
> get you.

Get to your groups with one click. Know instantly when new email arrives
http://us.click.yahoo.com/.7bhrC/MGxNAA/yQLSAA/rzJolB/TM