Sto se mene tice bolje je ovaj drugi paket. Ja sam voljan da budem jedan od moderatora. Za novac... Hm... Ne znam kako da vam ga dobacim posto sam iz druge drzave.
----- Original Message -----
From: Dachaz
Sent: Thursday, June 08, 2006 10:47 AM
Subject: [YUmetal] Harach

OK, dobio sam potvrdu da onaj hosting vishe nikada necce biti medju zhivima stoga, vreme je za harach!
Tradicionalno, harach cce iznositi - (cena/broj prijavljenih) po osobi.

What's in it for you?
* Tradicionalno - email adresa ([EMAIL PROTECTED]) - i u svim varinajtama - POP3, Webmail, Forwarding...
AKO HOCCETE DA BUDETE SIGURNI DA CCE OVA ADRESA DA VAM TRAJE JOSH BAR 5 GODINA (toliko je registrovan domen :) - BUDITE SPREMNI DA UDIJELITE ZA HARACH I SLEDECCE GODINE!

* Opcionalno - ako se skupi harach za vecci hosting, svako ima pravo na http://neshto.yumetal.com/ (sa sve FTP pristupom, PHP-om i svim)
I na ovo se odnosi isti caps lock od odozgo ;)

Cene hostinga su:
* $10/yr - za 100MB (YUmetal trenutno tezhi 50MB, tako da je ovo skroz ok, ali ondak ne mogu da vam obezbedim neshto.yumetal.com)
* $24/yr - za 1GB

Prijavljujte se i istovremeno glasajte za jedan od ovihu.

Nakon skupljenog haracha i podignutog sajta, bicce vreme za lov na nove moderatore.
Ako zhelite da vam u spisku chlanova stoji zvezdica pored imena i ako zhelite da mozhete da dodajete velike metalske mudrosti na YUmetal - vi ste nash chovek (preferably zhena ;))
Mislite i o tome.

Vash omiljeni sultan-pasha,

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Peter Griffin: You know those Germans; if you don't join the party, they come
get you.

Home is just a click away. Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/rzJolB/TM