Slucajno sam natrapao na ovu "ponudu" kod najzidovskije banke u Srbiji (Intesa).

Nek mi neko objasni u cemu je poenta ovog kredita ispod?

Ako imam 5000 evra, onda cu da ih ulozim, a sigurno necu da ih blokiram u banci, da bi u zamenu za to dobio 5000 evra koje cu svejedno morati da otplatim, i na to da doplatim jos  300 evra, a dok ne otplatim svojih 5000 ne dobijam natrag?

Ja sam mislio da se kredit uzima onda kad NEMAS te pare, pa ces onda nekako da prezalis to sto ces na kraju civutima uplatiti globu, jer bar ces odmah da dobijes pare koje inace ne bi imao... U ovom slucaju, ja pare imam, ali cu iz cistog mazohizma da ih blokiram, da bih morao da platim globu...

U cemu je poenta, zaista?
Osim da jevrejcinama, mafijasima i komunistima prosto dajem pare?
Ili sam samo ja gluplji od ostalog stanovnistva koje ovo mogu smatrati korisnim?

Gotovinski kredit na bazi 100% deviznog depozita 1:1

Iznos kredita

određen iznosom deviznog depozita

Depozit *

100% devizni

Rok otplate

saglasno roku oročenja depozita

Kamatna stopa

5% godišnje

Naknada

1%, za kredite veće od 50.000,00 € naknada je 0,5%

Instrumenti obezbeđenja

100% devizni depozit

Efektivna kamatna stopa od 6,02%
Valuta za indeksiranje  EUR