Ja se u bankarstvo uopste ne razumem.
Znam samo da koristim tekuci racun na koji meni uplate platu i ja je
podignem i devizni racun gde odlozim sta mi pretekne da ne bih bas
sve spiskala u LUSHu.
A krediti i to...Plava sam ja za to ;-)

--- Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Slucajno sam natrapao na ovu "ponudu" kod najzidovskije banke u
> Srbiji
> (Intesa).
>
> Nek mi neko objasni u cemu je poenta ovog kredita ispod?
>
> Ako imam 5000 evra, onda cu da ih ulozim, a sigurno necu da ih
> blokiram u
> banci, da bi u zamenu za to dobio 5000 evra koje cu svejedno morati
> da
> otplatim, i na to da doplatim jos  300 evra, a dok ne otplatim
> svojih 5000
> ne dobijam natrag?

> [...]

Check out the new improvements in Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/6pRQfA/fOaOAA/yQLSAA/rzJolB/TM