On 6/29/06, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Moguce. Sigurno sam ja pomeshao GuitarArtFest i Voxstock. Znam samo da
> je svirala u BGDu ranije.

...Ali jedno mi nije jasno - who gives a flying fuck da li je svirala
na voxstocku i ranije? Ko je hteo da je vidi, isao je da je vidi, a
koga je boleo kurac - bole ga podjednako i sada. Smoriste...

Great things are happening at Yahoo! Groups.  See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/TISQkA/hOaOAA/yQLSAA/rzJolB/TM