Dobro tu se slazem mislim da organizacija tipa
Legacy-ja mnogo vise radi na polju metal muzike od
revolutiona.Mislim da je cela ideja revolutiona uzeta
preozbiljno(pogledaj te njihov statut i sve je jasno
sekretari,skupstine,odbori bla bla i sve to da bi se
napravila zurka,nije da se bavim organizacijom takvih
stvari al sam siguran da ne treba organizacija sa
ustavnom poveljom SADa) i da jako su uobrazeni ako tek
pocinju sa tim zurkama mogli bi da uvaze neke
sugestije ,a ne da idu po fazonu mi smo najbolji.