Ok, da ne bude zabune, statut MORA tako da izgleda da bi uopste moglo da
se registruje udruzenje gradjana. Dakle, ignorisi sve sto pise posle
clana 2 :)

A sto se tice konstatacije da radimo samo "zurke", to nije tacno.
Dosadasnje aktivnosti su lepo dokumentovane na saju. A ono sto planiramo
da uradimo je sve sto pise u clanu 2 pa i vise od toga. Tek predstoje
zaista ozbiljni poduhvati.