> Ova prica je ok kad mozes da si priustis bilbord ili neko gadno plakatiranje.
> U slucaju flajera koji delis nezahvalnoj publici, treba biti
> direktniji i ocigledniji. Flajer je nesto sto pogledas jednom,
> eventualno drugi put kad ga izbacujes iz dzepa...  U ta 2 pogleda
> treba da ti jasno stavi do znanja sta je u pitanju i da li je to za
> tebe.
> Lako je stavljati gluposti tipa "znate li ko je *.*" kad ti bilbord
> stoji 2 nedelje i znas da ce svi da ga vide svaki put...

Letnji popust za bilbord: 125€/month. +shtampa, kontam da izadje na
150/200. Al' bolje nego da se prepucavash sa ljudima preko mailing listi...

> A da li ce se primiti - pa, primilo se to da je DR <=> gothic... i sad
> dagajebes...
>
> Kad na inferno pocnu da dolaze oni sto idu na BM svirke, a na roots
> oni sto idu na hard rock veceri, umesto da na oba dolazi standardna
> kst ekipa blejaca, goticara, i poznanika, znaci da se primilo ili da
> je reklama uspela.
>
> (mada, dokle god se na roots bude pustala cortney love (:puke:) ,
> ljudi ce moci da pricaju da je sranje...)

Mene sama ta institucija "zhurki" smara. Idem da mi neko pushta muziku
koju ni ne zhelim da slusham, shatro zbog ekipe sa kojom ni ne mogu da
komuniciram zbog glasne muzike... Sranje.
Bar sad dok je leto mogu da bauljam pijan ulicama i parkovima. Kad dodje
zima, tu su zhurke }:-)

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |