Mateja Sakovic wrote:
> Dobro tu se slazem mislim da organizacija tipa
> Legacy-ja mnogo vise radi na polju metal muzike od
> revolutiona.Mislim da je cela ideja revolutiona uzeta
> preozbiljno(pogledaj te njihov statut i sve je jasno
> sekretari,skupstine,odbori bla bla i sve to da bi se
> napravila zurka,nije da se bavim organizacijom takvih
> stvari al sam siguran da ne treba organizacija sa
> ustavnom poveljom SADa) i da jako su uobrazeni ako tek
> pocinju sa tim zurkama mogli bi da uvaze neke
> sugestije ,a ne da idu po fazonu mi smo najbolji.

Srpska pricha. Mala bara - puno krokodila. Svi su najpametniji i svi
hoce da budu "organizatori".
Za nashu drzhavicu su IMHO dovoljne tri takve organizacije, i to jedna
za Vojvodinu, jedna za BG i jedna za ostatak Srbije. Ovako svaka ekipa
ima svog "organizatora". I svi se medjusobno pljuju... Debilarija.
Ista pricha i sa bendovima. Al' navikne se chovek...

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |