Ne, srpska prica je: svi su najpametniji i svi drugom sole pamet a niko
nista ne radi. I kad vide da neko pokusa nesto da uradi odma pocnu da
pljuju. Malogradjanski mentalitet u sred velikog grada... :)

Mi radimo od 2003. i planiramo da radimo jos dugo. Nismo koncentrisani
samo na Metal, pa cak ni samo na muziku. Zelimo da probudimo Beograd i
da mu vratimo stari duh, ne radimo zbog para ni zbog slave, nikoga ne
pljujemo i saradjujemo sa svima koji to zele.

AtJ wrote:
> Srpska pricha. Mala bara - puno krokodila. Svi su najpametniji i svi
> hoce da budu "organizatori".
> Za nashu drzhavicu su IMHO dovoljne tri takve organizacije, i to jedna
> za Vojvodinu, jedna za BG i jedna za ostatak Srbije. Ovako svaka ekipa
> ima svog "organizatora". I svi se medjusobno pljuju... Debilarija.
> Ista pricha i sa bendovima. Al' navikne se chovek...

Yahoo! Groups gets a make over. See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/XISQkA/lOaOAA/yQLSAA/rzJolB/TM