On 7/24/06, Nikola Pavlicevic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> I, zaboga, kakve to veze ima sa informacijom kako se registuje udruzenje
> gradjana???

Da, zaista, kakve to veze ima? Kao što vidiš nisam se trpao nešto u
odbranu, čak sam kenjao za flajer ( i to ću da radim dok ne bude bio
kako-treba).
Samo imam iskustva sa tim osnivanjem jebenih udruženja pa znam kako to
izgleda. Ovo što sam ja rekao je samo objašnjenje kako sistem
funkcioniše, za neupućene... Pošto ste digli dževu.
Samo što druga udruženja nisu stavila svoj statut na sajt, pa ne znate
kako to izgleda. Možda je stavljanje statuta na sajt glupa ideja -
bilo bi dovoljno samo kao informacija "registrovani smo kao udruženje
građana" tj "još nismo" ;)...  Inače su svi ti statuti manje-više isto
sranje po formi, i svi izgledaju glupo, al takvi su zakoni, šta se tu
može.

Something is new at Yahoo! Groups.  Check out the enhanced email design.
http://us.click.yahoo.com/SISQkA/gOaOAA/yQLSAA/rzJolB/TM