> Da, zaista, kakve to veze ima? Kao što vidiš nisam se trpao nešto u
> odbranu, čak sam kenjao za flajer ( i to ću da radim dok ne bude bio
> kako-treba).

Demokracija na delu!
BTW zashto mora da ima veze? Prosta observacija!

> Samo imam iskustva sa tim osnivanjem jebenih udruženja pa znam kako to
> izgleda. Ovo što sam ja rekao je samo objašnjenje kako sistem
> funkcioniše, za neupućene... Pošto ste digli dževu.

To je Shebalj digo dzhezvu, ja samo dodajem ulje... };-P

> Samo što druga udruženja nisu stavila svoj statut na sajt, pa ne znate
> kako to izgleda. Možda je stavljanje statuta na sajt glupa ideja -
> bilo bi dovoljno samo kao informacija "registrovani smo kao udruženje
> građana" tj "još nismo" ;)...  Inače su svi ti statuti manje-više isto
> sranje po formi, i svi izgledaju glupo, al takvi su zakoni, šta se tu
> može.

Nije statut u pitanju, kako ne kapirate!?! Chinjenica je da nije
potrebna registrovano udruzhenje da bi se organizovalo par zhurki po
gradu, a chak i te zhurke nemaju tako veliki znachaj kako neki
pokushavaju to da prikazhu!
Npr. znam za onaj ukcb, prochit'o sam identichan statut kod njih, a i
jedna i druga organizacija obecavaju kule i gradove a organizuju samo te
smrdljive zhurke (samo jedni gothic a drugi komercijalni
rock/alternativu) nadajuci se da ce nek sponzor (chitaj: norveshki
kraljevski institut za multikulturalnost il' shtavec) to da primeti i da
se natripuje da je to tezhe izdejstvovati od dechijeg rodjendana.
Shta se vi to trudite da promenite meni uopshte nije jasno...

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |

Check out the new improvements in Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/7EuRwD/fOaOAA/yQLSAA/rzJolB/TM