> Hvala :) mada sam ni ziv ni mrtav ;)
>
> Drago mi je zbog tog pripovedanja i ja sam sve vas dosta puta pominjao
> u prethodnih godinu ipo dana :)
>
> Ide li se na BeerFest?

Jashta! Iako je line-up nikad gorshi!
Al' poshto je kolichina unetog piva obrnuto proporcionalna kvalitetu
muzichkih izvodjacha, ovo ce za mene biti najpijaniji BF.

> Kako to ni vise clanova (190?!?) ni manje aktivnih... za (ne)aktivnost
> vas ne kudim ali otkud tolika masovnost? :)

Voajerizam je uvek bio popularan na ovim prostorima.
Znash kako to vec ide. Suvishe se bratski pljujemo i postovi/teme su
ekstremno debilni da bi se josh neko ukljuchio...

N.P. Fleurety - En Skikkelse I Horisonten

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |