A i ono što generalno smara kod Beer Festa je što ima (samo) 16 vrsta
piva, i to sve ona koja su dobro poznata i  mo'š ih kupiti u
prodavnicama, sa izuzetkom ginisa, koji zato naplaćuju k'o svetog
petra kajganu i to za laboratorijski uzorak... I ne znam ona Canabia,
koja je ista priča a ionako nije stvar u pivu nego u tom što ima
nacrtan list vutre da se debili primaju...

Pre 2 godine je bila gomila nekih manje poznatih čeških i slovačkih
piva, pio sam i neko kukuruzno (podjednako anonimno) itd... Pravi
festival piva. Jebiga, ne idem na beer fest da bi pio lav iz krmače,
samo skuplji nego u prodavnici...