> Ej, Dachaz, Katatonia u beogradu?
> 08.10.2006. SKC, mala sala, 20h, 1000din - To je odlicna stvar!

Sve je tako kako pishe i nikako drugachije :)
...dok se ne napishe neshto drugo :-D

> Jel' funkcionise ovo narucivanje karata on-line i ako nije tajna koliko se
> ljudi vec javilo?
> Ako jeste napisi mi 'private'.

Funkcionishe, naravno!
Nemam nikakve podatke koliko je interesovanje so far (sem postova odushevljenja
na forumu) poshto sam ja samo webmaster :)
Da, mogao sam da pratim koliko je ljudi naruchilo karte (i to na vishe
nachina), al' me jednostavno ne interesuje da bih tako neshto radio. As far as
I'm concerned - biccu tamo (kao i na svakom drugom Legacy koncertu, pitam se
zashto ;) i bicce mi do jaja :-D

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

[looking at himself in a spoon]
Tom Tucker: I'm sorry but there's a handsome man in my spoon. You'll have to
come back later.