----- Original Message -----
From: Dragana Novakovic
To: yumetal groups ; Jovana Kocic ; Vladimir Kourilyov ; tetka mira ;
Crimson Shade ; Lazar Slikar ; Srdjan ; Isidora Vlasak ; zoran vojcevski
Sent: Saturday, January 27, 2007 12:02 PM
Subject: [YUmetal] Da nas sve podsetim koliko smo jebeno srecni!

Danas sam saznala nesto sto me je jako pogodilo.
Imam ortakinju u odeljenju, svi smo znali da je devojka socijalni
slucaj.
Da zivi sa ocem i mladjim bratom u minijaturnom prostoru bez
normalnog kupatila, bez gomile stvari koje mi smatramo normalnim kao
sto je svakodnevni rucak.
Uprkos svemu ona se nikada nije zalila, uvek je bila cista i uredna,
dobro raspolozena i nasmejana i cak tesila nas zbog nasih tricavih
problema.
Nedelju dana pre raspusta prestala je da dolazi u skolu, samo smo
culi da je u jos vecem problemu nego pre.
Danas je dosla u skolu i onda smo sve saznali...
Otac joj je zapravo psihijatrijski slucaj sa psihozom i manijom
gonjenja od malena je nju i brata premlacivao svaki dan ponekad im
nanaoseci ozbiljne fizicke povrede ja o psihickoj torturi kroz koju
su prolazili ne zelim ni da razmisljam.
Jednog dana je ona skupila hrabrost i snimila jednu od svakodnevnih
seansi premlacivanja i to odnela skolskom psihologu.
Centar za socijalnu zastitu je nju i brata smestio u prihvatiliste pa
u hraniteljsku porodicu, u kuci im je ostalo sve, odeca, obuca,
kozmetika, knjige, sveske....ceo jedan zivot....
Saznali smo da ona nema ni zdravstvenu knjizicu i licnu kartu a
kamoli pasos, da joj se od batina i rintanja po kuci iskrivila
kicma....
Niije to najstrasnije, ni cinjenica da trenutno nema nista, da se
danas smrzavala u tankoj jaknici i patikicama, da ima samo 3 para
carapa strasno je to sto je ona mislila da je to normalno, da je
normalno da te neko svaki dan bije, da imas 3 para gacica, da nemas
dokumenta, da unosis pijanu stoku od oca svako jutro u kucu....To je
strasno! Misliti da je sve to normalno!
To je ono sto me je zapravo potreslo.....
Posetila me je koliko sam ja zpravo srecna, koliko zapravo imam i sta
znaci rasti u okruzenju punom ljubavi i razumevanja.
Pokusacemo kao odeljenje da joj pomognemo da se izvuce, skupicemo
odecu i kupiti neka sredstva za higijenu, neku sminku......stvari
koje su neophodne i mozda one koje i nisu toliko nepohodne ali znace
nekome ko godinama nije imao nista....
Ne radi se tu samo o stvarima, tako ce znati da ima podrsku, da ima
24 drugarice koje stoje iza nje i spremne su da pomognu njoj i njenom
bratu.
Pitala sam je kako se oseca oko svega toga rekla mi je da joj je sada
lakse jer ne mora vise da trpi batine, da uskoro dobija dokumenta,
vec je dobila zdravstvenu knizicu i da se raduje sto sada moze da uci
i zavrsi skolu i upise fax,da se oseca rastereceno

Jazzy;-)

Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/new_cars.html

Одговори путем е-поште