At 13:24 18.2.2007 +0100, you wrote:

> [...]

Zhao mi je shto si sada manje tr00. };-p

Eh, vidi se da me ne znas. zapravo ja sam ti najveca anti-metal pojava u Univerzumu, ali istovremeno i odani postovalac Nanowar tako da sam the trOO-est u mega galaktickim okvirima..

Da bi ostali na temi, mozhda Maksa Catovic i njih dovede, recimo u
Andrashevce... };-)

Buduci da su ti o kojima divanimo u domenu etno popa mnogo je verovatnije da bi ih Bojan doveo na Ring Ring samo ako bi Chris Culter negde rekao neku lepu rec o njima. A buduci iz kakve su zabiti verovatno bi se oni u Andriasevcu odlicno snasli ... :)

N.P. Ulver - Rock Massif pt. 1

--
AntA the Jezivi
| <mailto:antatj%40gmail.com>[EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:<mailto:anta%40elitesecurity.org>[EMAIL PROTECTED] |