On 2/22/07, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  > U stvari, 60% zenskih i 80% procenat muskih piercinga (a obrnuto za
>  > tetovaze) izgledaju ogavno i neprikladno (tj cine "nosioca" ruznijim
>  > nego pre toga)
>
>  Agreed.
>  http://board.finntroll.net/viewtopic.php?t=89

omfg kakva shitina od tetovaze... em je neprikladna, em je sam tattoo
tehnicki los (mutan i pojednostavljen, i mislim da to nije zbog
slike). Riba je debil.

prednost piercinga je sto bar mogu u svako doba da se uklone (jedino
sto oni koji ih imaju misle da je to ultrasexy imati parce gvozdjeta
naheftano negde random na telo, i ne pada im na pamet da ga skidaju)

* ICQ:25691421 * Y!:robertosswald * AIM:rosswald76 *  Skype:r.osswald *