Pošto je pre mnogo meseci MySQL dump sa sadržinom sajta otišao baj-
baj, postavlja se pitanje šta raditi sa sajtom?
Interfejs je živ, ali ko će biti lud da ponovo dodaje sve bendove i
gluposti?
Sem toga, totalni je apsurd utrkivati se sa Metal Archives i sa
Serbian Metal-om i koliko god neko ovde tvrdio da bi dodavao sadržaj
znam da bi misteriozno nestao kad bi se sajt digao, tako da bi se
svodilo na moju zaludnost koja, kurcu hvala, umire.

E sad, pošto je domen registrovan još bar 6 godina (ako ne i više,
mrzi me da proveravam) postavlja se pitanje - šta s njim?

Imam negde nacrtan dijagram šta i kako za sindikaciju nekog forum-
like interfejsa i mailing liste, ali mislim da je to besmisleno jer
će onda gomila pacera da se registruje misleći da je u pitanju
yumetal.net

...ideje?

--
Dachaz