E pa dragi moji obožavatelji triju šestica u slobodnoj pojavi i interpretaciji - godinama odlagano i neizbežno se napokon desilo. Novopečeni gospodar montaže je u slavu slobodnog popodneva skrpio ono čemu se optimistično nada da će u budućnosti biti centar "Happens all the time" snapova i fotki.

http://www.0x29A.info/

Ime je malo neprivlačno za široke mase al' to je zato što su svi do jednog 666 domeni zauzeti, a i .info domeni su opet na rasprodaji :)

Sadržaj je user-driven što znači da svako može da se registruje i kači svoje snapove i fotke. Pošto sam u ličnoj i personalnoj arhivi imao neke od vaših snapova, neki od vas su već registrovani, pa ćete morati da tražite novi password (zasad mož' samo da se pokupi izgenerisani novi password, možda me jednog dana bude manje mrzelo da dodam mogućnost da sami birate password sem pri registraciji :))

Avatari su Gravatar, pa ko ima - ima, ko nema a hoće sliku - nek' otvori.

Hvala na pažnji i uživajte :)

* za Šebalja i njemu slične, 0x29A (heksadecimalno) = 666 (decimalno)

--
Dachaz
[Е-ПОШТА

Одговори путем е-поште