> ehej, submission 81 je moj. :)
> http://666.dachaz.net/IMG/submissions/81.png

Jebiga, mislio sam da je stankov.
A dobro, samo ću promeniti u bazi e-mail i user, samo reci koje da
stavim.

 > btw, kod mene se nije video verif code...
 > crno na tamno sivo...
 > morao sam da sa saveujem, zoomiram i tek tad nesto vidim... :p

E da, vidiš, nisam proveravao stranu sa registracijom - PHP na
serveru izgleda ne voli transparentnost pa je zapamtio sivu pozadinu
-- prepravio da bude crno na belo (a ne crno na providno).

 > No, par sugestija: kako je u pitanju lokalni stos, red bi bio da se
 > postavi neka 'about' stranica gde se (onima kojima to nije ocigledno)
 > objasnjava "svrha" sajta, i kako je doslo do toga. Cisto for
 > historical purposes.

Sroči i postaviću.

 > E da, i da se negde u kontext sajta, bilo kao subtitle ili slicno,
 > ubaci taj "happens all the time" (kad mo vec kod istorijskih namena).
 > A mislim i da je "happensallthetime.info" slobodan...

Više mi se sviđa "Because the devil is digital" subtitle - prosto je
u trendu. ;)
No u opisu sajta je "Ever growing collection of user-submitted
snapshots/photos of stuff that just happens all the time."
Slobodno registruj happensallthetime.info - ali medved u mozgu da će
sledeće godine .info registracija biti $9 a ne $2, tako da bolje da
delimo trošak oko jednog domena a ne oko više :)

 > p.s. vidjim da si nas vec poregistrovao... bilo bi lepo da moz' da se
 > menja password, posto onaj koji sam requestovao tesko da cu
 > upamtiti...

Ok, smislio sam upravo gde ću da ga metnem (samo još jedna stavka u
meniju i modal popup, god bless them) tako da kad se vratim kući
popodne - biće stavljeno.

--
Dachaz
[Е-ПОШТА