> Nije da je iko dao ideju koj' kurac bi tamo stajao?

Upravo.
Pre koliko meseci sam rekao da predložite neke ideje i detaljno
obrazložio šta i zašto (i zato mi ne pada na pamet ponovo to da
pišem, imaš arhivu na dva mesta, pa traži)?

Jedini predlog, iako neozbiljan, je bio pr0n site - a drkanje s tim
je preveliko (host u startu košta 10x više, gase te ako koristiš
tuđe slike, blabla) tako da to ne dolazi u obazir.

--
Dachaz
[Е-ПОШТА

Одговори путем е-поште