Islamic group claims India blasts that killed 45 By MATTHEW ROSENBERG,
Associated Press Writer
12 minutes ago

AHMADABAD, India - An obscure Islamic militant group warning of "the terror of
Death" claimed responsibility for bombings that killed at least 45 people and
authorities stepped up security Sunday after India's second series of blasts in
two days.

The city's police commissioner, O.P. Mathur, said that 30 people had been
detained for questioning, but there was scant information about the Indian
Mujahideen, the little known group that took credit for the bombings in western
India.

"In the name of Allah the Indian Mujahideen strike again! Do whatever you can,
within 5 minutes from now, feel the terror of Death!" said an e-mail from the
group sent to several Indian television stations minutes before the blasts
began.

Komentar:

Setelah Fatah bunuh Hamas. Ini lagi kejadian terbaru di India, dan ada satu
lagi di Turki.
Kalian ingin agar Islam lebih lagi mendapat sambutan hangat dari non muslim
diseluruh dunia? Lakukanlah seperti yang di India ini. Sayang sekali grup
militan Islam di Indonesia  justru tertangkap polisi baru2 ini di dekat
daerahnya Armanysah. Coba kalau mereka sukses, bukankah nama Islam akan lebih
harum bagi kami non muslim....
Cuma, yah, harum dalam hal apanya? kalian pasti mengerti yang saya maksud kan?

Saya malah membayar pulsa untuk posting  ini, bukannya dapat duit dari
siapapun. Yang bilang saya dapat duit karena menjelek-jelekkan Islam pasti
pendatang baru di milis ini.

Kirim email ke