Saudara dan saudari,

  Anda adalah orang yang sangat bertuah pada hari ini kerana menerima e-mail
dari saya. Saya ingin berkongsi cara bagaimana memperolehi pendapatan dengan
mudah melalui internet.

  Ia boleh dilakukan dengan menghantar e-mail dan menjual blog sajak dan anda
akan memperolehi komisyen 100%. Untuk pengetahuan anda, saya bernama Mohamad
Iswan bin Basro dan sekarang bertugas sebagai seorang guru di Sekolah Sukan
Bukit Jalil, KL. Saya mula menghasilkan sajak pada tahun 1999 hingga kini. Ia
mengadungi 105 buah sajak. Sajak tersebut telah saya masukkan dalam blog saya.
Anda tidak perlu mengarang sajak untuk menjalankan perniagaan ini. Segalanya
telah saya siapkan. Cukup dengan menghantar e-mail kepada seberapa banyak
rakan, keluarga, saudara, kenalan atau sesiapa sahaja. Anda perlu membelinya
dengan harga RM50 dan bank in duit tersebut ke dalam akaun Maybank saya.

  Nama dalam akaun Maybank : Mohamad Iswan bin Basro
  No akaun Maybank : 1644 1805 0496

  Jangan lupa sertakan tarikh/masa/tempat pembayaran Maybank dan nombor
transaksi online, nama dalam akaun Maybank anda dan nombor akaun Maybank anda.
Setelah itu, saya akan e-mail kepada anda alamat blog sajak tersebut. Dengan
ini anda telah membeli blok sajak ciptaan saya. Seterusnya anda bolehlah
menghantar e-mail seberapa banyak yang boleh seperti yang saya lakukan ini.

  Anda akan mendapat e-mail seperti ini yang tertera nama dalam akaun Maybank
anda no akaun Maybank anda dan e-mail anda. Dengan ini anda bolehlah memulakan
perniagaan internet anda sendiri dengan menghantar e-mail tersebut kepada
sesiapa sahaja.

  Saya tidak akan mengambil komisyen diatas jualan blog yang anda lakukan. RM
50 atau 100% keuntungan milik anda. Selepas anda menerima e-mail yang
mengesahkan bayaran, bolehlah anda membalas e-mail tersebut dengan memberikan
alamat blog sajak saya.

  Seramai 5 juta orang menggunakan internet di Malaysia setiap hari. Jika hanya
seorang yang membeli blok sajak tersebut, anda sudah dapat RM50, balik modal.
Bagaimana jika 5, 10, 50, 100 bahkan 1000 orang membelinya. Ledakkan kuasa
internet memang luar biasa. Ramai telah menjadi kaya-raya dengan internet. Ini
peluang anda. Berfikiran positif hari ini akan mengubah nasib anda hari esok.
Rebutlah peluang ini.

  Sebarang pertanyaan, sila e-mail kepada saya.

  [EMAIL PROTECTED]

  Laman web multiply saya : Http://isa777.multiply.com