Olá

Há esconderijos automáticos do sítio como

http://web.archive.org/web/*/http://www.tchezope.org/

Este é um pouco lento para navegar mas parece completo.

Abraços

Dave

--
Dave Marsden

[EMAIL PROTECTED]

T: 0845 127 0310    M: 07779 150370
www.axiomtech.co.uk

Axiom Tech is a Limited Company registered in England and Wales at 92
Didsbury Road, Stockport, SK4 2JL.  Axiom Tech's company number is
5684132, our VAT registration number is 878 6568 46.

Responder a