El Dijous 21 Setembre 2006 09:47, Pere Quintana Seguí va escriure:
> Pel que fa a Open Source / Free Software. Sé que les posicions sobre
> aquest tema solen ser molt fortes. Ara bé, els dos móns comparteixen
> molt més del que els separa i, per exemple, a nivell de llicències,
> són quasi idèntics. Certament, si el que es vol és evitar les
> capelletes i avançar haurem d'aprendre a viure junts. Cadascú serà
> sempre lliure de posar l'accent on trobi convenient. Quan es tracta
> amb polítics i empresaris, per exemple, cal ser possibilista.

És cert que es comparteix molt, però admetre un mesclat lliure-privatiu és una
diferència, potser una només, però molt gran perquè justament solem parlar de
llibertat i ordinadors :)

Té una importància gran a l'hora de parlar d'alguns temes clau.  Per exemple,
una cosa que cada cop ens ofereixen més per Internet a la TV pública: el
vídeo.  *Hem d'admetre formats no lliures quan hi ha reproductors privatius
pel GNU/Linux?*

Perquè si això no està ben clar i la postura és laxa, aleshores tenim tots els
números per que els ciutadans hagin de denamar permís a una corporació per a
veure «la seva» TV a Internet.

Cal ser possibilista a l'hora de pactar fulls de ruta però m'agradaria saber
si l'objectiu _que no es perd de vista_ és la llibertat completa.

l'objectiu de l'associació és llibertat completa o llibertat condicional :)

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.