De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
En nombre de Quim Gil
Enviado el: dilluns, 25 / setembre / 2006 11:14
Para: admpub@softcatala.net
Asunto: Re: [admpub] Estat de salut del programari lliure a Catalunya

On Mon, 2006-09-25 at 10:54 +0200, Oriol Ferran wrote:
> (de totes maneres, el fet
> que m'hagi de donar d'alta al wiki per subscriure'm, per ara m'ha
> retret...)

Cert, a mi em va passar també.

Mentre disposem d'un entorn propi m'ofereixo a llistar allà qui vulgui
ser-hi, tant membres com adherits, individus o organitzacions.

Només m'heu d'enviar un correu amb el nom i la URL on voleu que enllaci.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://pinguino.tv

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com