Aviam, la cosa queda així:

- Qui es vulgui afegir al wiki pel seu compte ho pot fer sense
problemes.

- Qui no vulgui/pugui registrar-se al wiki de Softcatalà per només
afegir el seu nom, cap problema: em passeu nom i URL i us hi afegeixo.
Ja muntarem alguna cosa més adient algun dia d'aquests.

- Qui vulgui subscriure's a la nova llista ha de contactar al toniher +
softcatala + net al marge de si figura o no figura al wiki. Millor si ja
hi és, i si no el Toni el llistarà com a adherit.

Per a passar d'adherit a membre no hi ha pressa. La presentació
explicant què esteu fent en el programari lliure / llicències obertes /
estàndards públics és més importants que els avals. El problema no és
que algú no conegui avaladors, sinó que els potencials avaladors no
sapiguem res d'aquest algú - tema que es resol amb la presentació.

Vaig actualitzant i afegint coses a
http://www.softcatala.org/wiki/Organitzacio_PLL a mesura que anem
trobant punts febles en el sistema.

--