Fantàstic! seguim amb una administració malalta de M$!!

Jo, tot i que sé que no té a veure amb la recepta electrònia (si però que té a
veure amb aquest enamorament cec de l'Administració), vaig tenir una eganxda
amb una tècnica del cat365...+

http://alfons.elmeuportal.cat/20061005/ladministracio-oberta-i-inculta-cat365/

Salut!

Alfons.