Em Ter, 2006-12-05 às 18:49 +0100, Josep Vives escreveu:

> Segons gent de la FSFE que coneix be el tema, es veu que lo de la
> Junta d'Extremadura té molt de marketing i menys de "realitat".

¿qui de la FSFE?

Sabem que la migració de l'administració va començar aquest any i preveu
la migració de 12.000 ordinadors.
http://www.linex.org/MOCION_CONSEJO_GOBIERNO.odt

Però Extremadura ja té més de 100.00 ordinadors funcionant amb PL en
l'àrea de l'educació, telecentros, salut, i empreses...

juegos Linex

Vegin més informacions aquí.

No és només màrqueting...molts de nosaltres ja venim en viu el treball i
coneixem l'equip de desenvolupament del GNU-Linex

marcelo