Hola Jordi,

Em llegiré amb més atenció l'"entrevista" però vull destacar-ne això:

"La competència és sana per a tothom. La realitat però és que Linux no està
consolidant-se com una aposta ferma. Només té una certa presència en el món
dels servidors web i de la Supercomputació. Google, en canvi, és un excel•lent
competidor i lidera el mercat del cercadors en l’entorn domèstic. Ara bé,
Microsoft desplegarà, al 2007, les noves versions de Windows Vista i Office
2007 que porten uns cercadors integrats amb grans capacitats que, esperem,
tindran l’èxit que ha tingut Google a la llarga".

Si GNU/Linux no es consolida com aposta ferma és per culpa dels nostres
polítics, així de ras i curt. Ni tan sols l'anterior govern hi va creure !!!!

Per cert, aquesta mateixa pregunta formulada a Novell tindria una resposta molt
diferent.

Quan parlar d'una certa presència en el món de servidors web i supercomputació,
etc... vaja ja m'agradaria veure quin % s'emporta M$ d'això.

I finalment, a M$ li preocupa Catalunya perquè hi ha la possibilitat que perdi
terreny envers el programari lliure. Que a ningú li sobti si M$ acaba regalant
els productes a la Generalitat (o algun dels seus departaments) perquè no es
passi a Programari Lliure.

Ep, m'oblidava, aquest senyor no té ni p. idea del que és Beagle.

Joan de Gracia

Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]> escribió: Ep!

M'han enviat això tres cops en un dia.

Entrevista a Carles Grau -director de Microsoft a Catalunya
http://www.elsingulardigital.cat/cat/viewer.php?IDN=1882

Parla d'inversions a Catalunya, llengua, sector públic, etc.

El format és més proper a un publi-reportatge que no a una entrevista.  Ni
tant sols una pregunta sobre que tals els hi va amb la EU amb els judicis ni
cap tema escabrós.

Salut,
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/