Hola Xavier,

Tens tota la raó, i et dono les gracies per reenviar el missatge.

Evidentment el to àcid del missatge no anava cap a tú, ni molt menys,
anava adreçat a contra l'actual administració i que cal que es guanyi
la confiança perduda en ella pel que fa el programari lliure.

La valoració que faig del full de ruta és que és una molt bona
iniciativa però no tinc cap mena de confiança que el govern actual
tingui ganes d'executar-la, i aquí és on faig la crítica!!!!

Crec que tots plegats hem d'exigir al govern i a les empreses que
guanyin el concurs que executin aquest full de ruta. No m'imagino
destinar un munt de diners públics en un full de ruta que després
ningú tindrà ganes o voldrà fer efectiu, ni la STSI!!

Apa, i sorry si s'ha pogut interpretar malament :-) no era la intenció
del missatge.

Joan de Gracia

En/na Xavier Amatriain ha escrit:

> Ep, que quedi clar que jo no tinc res a veure amb el tema. Nomes he
> re-enviat un missatge que m'ha arribat de casualitat i he cregut
> interessant (ho dic pel toc personal de la teva resposta :).

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

- --

* NO a les Patents de Programari           *
*                                          *
* No m'enviïs documents en formats         *
* privatius com ara .DOC, .PPT, .XLS       *
* Sigues legal i treballa amb programari   *
* lliure ja que pel contrari fomentes la   *
* pirateria                                *

Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# 350320

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y m�viles desde 1 c�ntimo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com