En/na Jordi Mas ha escrit:

Dit això, precisament l'ensenyament és un d'aquells llocs on aquestes alçades no usar programari lliure és inexcusable, tenim a més casos d'èxit com Linex a Extremadura.

La culpa serà del mort, ja ho veuràs. Diran que això forma part de l'herència convergent.

Collons, si més no, el Zapatero es va retirar de l'Irak (i això que jo no m'ho vaig creure fins que ho vaig veure). Té pebrots que sigui precisament a casa on el meu escepticisme envers els polítics s'acompleixi amb l'inexorabilitat d'una llei de Murphy.

--
Javier Cuchí Burgos
http://blogs.ya.com/elincordio/