No es podria considerar programari lliure que
t'ensenyessin, per exemple, el funcionament d'un
contenidor de servlets propietari però, no és el cas.
És més, els materials indiquen servidors com Tomcat,
lliures i que permeten utilitzar tecnologia Java.

Manel

;-----------------------------------------------------------------------------

(http://www.uoc.edu/masters/softwarelibre/cat/index.html)

;-----------------------------------------------------------------------------
> --
> /**********************************
> ********* Xavier Amatriain ********
> ****** Music Technology Group *****
> ** IUA- Universitat Pompeu Fabra **
> ****** www.iua.upf.es/~xamat ******

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o
> canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es