Com a complement al text que vaig enviar l'altre dia aquí teniu un
article molt més llarg i recent (d'aquest mateix any) de RMS al respecte
titulat: "Libre pero encadenado - La trampa de Java".

http://www.fsf.org/philosophy/java-trap.es.html

Tot i això encara no tinc gaire clar com es compara java amb les
tecnologies .net, en quant a llibertat. Segurament em vaig precipitar
dient que .net era més lliure que java ja que vaig fer l'equivalència
entre .net i el llenguatge C#. Mireu quina frase hi a la wikipedia al
respecte de C#:

"Unlike proprietary languages such as Visual Basic or Java, Microsoft
chose to open C# up to the standardization process."

"C# is defined by an ECMA standard, whereas Java is proprietary."

Només per això jo diria que .Net és "més lliure" que Java no?

--
********* Xavier Amatriain ********