Hola, bona nit a tothom,

Em presentaré: sóc un nou company que s'ha inscrit a la vostre llista des de fa gairebé un mes. El que m'ha introduït, perquè constantment me'n parla és en Joan de Gràcia, vicepresident de l'AEIC (Associació d'ensenyants d'informàtica de Catalunya).

Bé, avui crec que és un bon dia per presentar-me i ho faré d'una manera molt particular. Enuncianta tots/es vosaltres, que una representació de l'associació, demà a 16.00 hores mantindrem una entrevista amb el Sr. Ramón Martínez (Secretari General del Departament d'Educació), per manifestar-li el descontent i el total desacord amb la política que segueix el departament amb el tractament i resposta que dóna de les TIC a l'Ensenyament no universitari.

El resultat de l'entrevista procurerem donar-vos la informació puntual.

Rebeu tots una abraçada, plegats mourem peça. Segur.

Narcís Castañer Ribot
President