En/na Xavier Amatriain ha escrit:

Curiós, jo que estic a la UPF ni m'havia enterat. De totes maneres sembla que la UPF també s'està animant a introduir el PL als postgraus. A mi també m'han demanat de fer unes classes al respecte al postgrau de Comunitats en Xarxes

Desconec el grau d'implantació del programari lliure a la UPF, a part del projecte Agnula, però que s'entengui el programari lliure com quelcom transversal em sembla positiu.

(http://www.iua.upf.es/docencia/posgraus/ca/index.htm). Per cert, una curiositat: comparteixes docència amb el director de Cat365 :)

Esta bé que algú doni la visió de com muntar tot un govern electrònic completament amb programari propietari, sense accés per navegadors lliures, amb un outsourcing totalment incontrolat, donant un projecte com aquest a partit polític anterior governant per la seva explotació política, així com malbaratat els diners públics d'aquesta manera. S'han de tenir totes les prespectives presents.

Salut,
--

Jordi Mas i Hernàndez (homepage http://www.softcatala.org/~jmas)
http://www.softcatala.org