En/na Josep Vilaplana ha escrit:

Hola a tots,

Confirmo que desgraciadament en la edició final del CD de Programari
lliure per Windows de l'UPC no han aparegut el mozilla i l'abiword en
català. L'UPC no tenia pas aquesta intenció, ja que l'encàrrec era
fer-ho en català. Prova d'això és que trobareu l'open-office en català
entre d'altres, o el diccionari en català pel abiword en el CD
desafortunat.

Així doncs, això no ha sigut intencionat, ni s'ha volgut despreciar a
ningú amb els esforços que calen per tenir traduits al català el màxim
de programari en el que jo també estic involucrat. Ha sigut un error greu.

Prova de que l'UPC està amb el programari en català, es que es poden
trobar el mozilla i l'abiword en el servidor de l'UPC ftp://ftp.upc.es/pub/softcatala.

L'equip tècnic ha pres nota i està estudiant com esmenar-ho.
Possiblement durant el curs que ve, farem un nou CD amb els canvis
adients que posarem a disposició dels estudiants per tal de que facin
còpia els que estiguin interessats en tenir la versió modificada.

Pel següent quadrimestre esperem no equivocar-nos en l'edició final
del CD.  Possiblement hagin més errors no desitjats que intentarem
subsanar en posteriors edicions. Per això, es té un fòrum a la
lafarga.upc.es, on es recolliran totes les sugerències, queixes,
comentaris, millores, etc, per fer cada cop una millor distribució de
forma que la comunitat universitària la senti com seva.

Gràcies pels aclariments Josep. Nosaltres no tenim accés a aquests CD-ROM i tampoc sabem exactament que contenen.

Personalment penso que el més important és si ho podem solucionar per la propera vegada. Els CD-ROM fregits ja estan fregits i ja no es pot fer res.

Si quan esteu ensamblant el proper CD-ROM necessiteu ajuda per saber quins programes lliures en català hi ha en versió Windows ens podeu escriure sense cap problema.

Precisament jo sóc la persona que duu la localització dels projectes Abiword i Mozilla en català, o sigui que si teniu qualsevol dubte ja sabeu.

Atentament,
--

Jordi Mas i Hernàndez (homepage http://www.softcatala.org/~jmas)
http://www.softcatala.org