> Penso que Catix per la versió 1.0 va pecar de fer no fer un procés públic de
> betas prou ampli i de treure la versió quan algú va marcar una data al
> calendari més que quan estava el programari llest. Estic segur que per 1.1 es
> farà millor i en Toni ja va comentar que el procés de beta seria més ampli.

Certament el mateix ens preguntava jo, com és que no hi havia hagut una
crida pública de beta-testers per a la 1.0. La veritat és que
comparant-ho amb una altra distribució amb la que hem participat
(www.agnula.org) Catix deixa bastant que desitjar si suposem que ha de
convertir-se en quelcom com la distribució "oficial". De fet en aquests
moments fins i tot el servidor web de www.catix.org està caigut, serà
casualitat :(

--
********* Xavier Amatriain ********