Això passava fa temps, els hi vem enviar mails i tot.
Ara, et porta a la versió de Google del teu territori (Google.es si ets a Catalunya) però en l'idioma per defecte del teu navegador.
Jo sempre que entro a Google (tant si tinc la cookie com si no) entro a Google.es en català.

Quin navegador utitilitzes?, Amb les versions que he provat del Firefox, el Mozilla i l'Opera, no és així... em surt el google.es en castellà excepte si he especificat una galeta...

-- * Toni Hermoso Pulido ------------------------------------------------------ web: http://www.arrakis.es/~toniher email: [EMAIL PROTECTED] gpg: B67B43DC

  All that you touch You Change.
  All that you Change Changes you.
  The only lasting truth is Change